08 toukokuuta 2010

ihan sikahyvä päivä!

Torstai-iltana näin kaksi suloista joutsenta uimassa Tornionjoen pienessä sivuhaarassa.
Oisko ne sitte ollu mies ja vaimo, jotka on pykänny kodin pysthöön tuohon ranthaan.
Hirveätä vauhtia net uit ees taas.
IHANAAAA sain vihdoin ja viimein käytyä kampaajalla! Puoli yhdeksitoista oli aamulla aika minun ihanalle luottokampaajalle, enkä ole ikinä pettyny ku olen sieltä lähteny. Se vaan ossaa leikata just niinkö haluan :)
Elikkä kerroksittain leikattiin lisää ja latvoista karsittiin kuivia hiuksia pois. Vanha otsatukka sai keveyttä ja sitä myös vähän lyhennettiin.
Näyttää nyt vähän kummalta takaa, mutta hyvä se on :) Tuo kerrostus näkyy tässä kivasti, ja pääsen taas pitkästä aikaa suoristamaan tukkaa.
Tässä on päivän lounas. Olen nyt ihan hullaantunu taas raejuustoon, syön sitä joka aterialla vaikka hur mycket. Kanafileiden ja raejuuston lisäksi oli tomaattia, kurkkua ja oliiveita.
Käytiin ostamassa mansssikoita! Kesä on vihdoin täällä! Olivat kyllä ihan hyviä, vaikkakaan makeutta ei ehkä ollut vielä ihan tarpeeksi. Puoli kiloa niitäkin vedettiin nassuun (;
Päivällä käytiin noin tunti päristelemässä minun skootterilla hellun kanssa. Oli kivvaa! Käytiin vähän kattelemassa maisemia ja ajettiin ympäri aurinkoista Torniota. Lurkku ajo ja minä napotin kiltisti kyyissä.
Illalliseksi voissa paistettuja wokkivihanneksia ja seitiä. Tosi hyvvää, ens kerralla suolan lisäksi kalat voisi maustaa vaikkapa sitruunanmehulla..

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä kampaamossa kävit?=)

Henni kirjoitti...

Kävin Tornion Hallituskadulla (lämmitetyn kävelykadun varressa) sijaitsevassa Foxi-kampaamossa :) Oon käyny siellä viimiset kolme vuotta, ja aina oon ollu kyllä tyytyväinen.