02 joulukuuta 2010

Joulupuu on rakennettu...

Tänään aloin fiilistelemään kunnolla joulua. :) Rakas siskoni H. lainasi meille heidän omaa joulukuustansa. Mietin muutaman viikon, että millon kaivan tuon sängyn alta esiin ja alan koristelemaan... Päätin sitten että se on minun palkinto mulle itelle ku oon suorittanu filsan tentin ja tänäänhän se tentti sitten oli! ;)
Koristeluun on käytetty kaks valosarjaa, kultainen nauha, latvatähti, valkoisia, hopeisia ja hopeakimalteisia palloja, sydämiä jne.
Tähden alapuolelle laitoin M-isosiskolta vuosi sitten saamani perhoskoristeen.
Laitoin olohuoneemme kattokruunuun kristalleja roikkumaan ja muutama jäi ylimääräiseksi, jotka pääsivät sitten koristamaan joulukuusta.
Valkoiset ja samantyyppiset hopeat pallot ostin Ikeasta muutama vuosi sitten heti joulun jälkeen. Iso paketillinen niitä maksoi vain 5 kruunua, eli noin 55 senttiä. Eli jouluostoksille heti joulun jälkeen! ;)
Tänään olin liikenteessä kahdella eri tyylillä: ilman silmälaseja ja silmälasien kanssa. Mulla on joku ihme juttu silmissä, koska ne punottaa aika paljon. Hellu vähän veikkaili, että olen hangannu silmiä salilla pskasilla käsillä, jolloin joku bakteeri ois päässy silmään. En ite usko siihen, koska siinä ei selvästikkään mittään tulehdusta ole. Ei siis kirvele tai kuiva tai käy kipeää tai mitään. Netistä luin että se saattais olla unenpuutteesta johtuvaa..
...joten käytin tänään piilolinssejä vain tentissä käydessäni. Loppu päivä onki menny rillit päässä pyöriessä. :) Päällä on H&M:ltä pusero ja neuletakki. Loppuviikosta tulee lisää kuvia jouluisista koristeluista meän kodissa; parvekkeelle on laitettu valot ja karkkikepit on kulhossa valmiina syötäväksi.

4 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Joko saa laittaa kuusen? :D Mä oon jo kuukauden kyselly avokilta lähes päivittäin et saanko jo hakea kuusen varastosta.. :D Ehkäpä otan susta mallia ja haen sen viikonloppuna ;p
On muuten tosi nätisti koristeltu tuo teidän kuusi! :)

Henni kirjoitti...

Kiitos paljon :)
Mieki oon kyselly mieheltä pitkin marraskuuta, että joko laitetaan kuusi, mutta se on aina ollu sitä mieltä että "no ei vielä ko vasta jouluaattona sitten..."
Nyt mulla oliki sopiva tilaisuus ku miekkonen oli poissa kotoa.. ;)
Ps. Heti ku avokkis poistuu kotoa, niin pää kolmantena jalkana juokset hakemaan sen kuusen ja koristelet äkkiä :D

Mari kirjoitti...

Haha :D:D Loistava idea. Voisin heti huomen aamulla hakea sen varastosta ku avokki lähtee töihin. Jee, vihdoinkin saan laittaa kuusen. :D
Ja jos mies jotain inisee nii sanon et "no ku se yks bloggaajaki jo pisti ni mäkin haluun..". ;D Jee!

Henni kirjoitti...

Ja sano että "turha sitä on enää purkaa ku se kerran on jo laitettu" ;D