22 heinäkuuta 2012

H&M:n syyskuvasto

 Vaikka niin paljon rakastankin kesää, olen aivan haltioissani syksyn tulosta. Postilaatikkoon kolahti pari päivää sitten myös H&M:n uusi syyskuvasto, jossa oli ihania vaatteita joka lähtöön. Olen vielä hieman kahen vaiheilla, että tilatakko vai eikö, mutta seuraavista tuotteista ainakin voi haaveilla...
 Vaalea neuletakki, jossa alhaalla beigeä, vain 4.95€. Tuo olis ihana, tykkään neuleista joissa ei oo nappeja tai vetskareita.
 Musta trikoomekko ois myös aika edullinen, vain 14.95€. Toisaalta tuo mustavalkokuviollinen olis myös aika herkullinen, mutta tulisko tuon väristä sitten käytettyä.
Oon pitkän aikaa ollu ihan heikkona vaaleanpunaisiin söpöihin mekkoihin, eikä tämä mekko tee kyllä yhtään poikkeusta. Lisäksi kuvan mallilla on ihana "vyö" mekossa ja se näyttää tosi kivalta...
 Mustat trikoot! Aina pitää vähän kuolailla urheiluvaatteita :D
 Tuubihuivit tuli muotiin jo pari vuotta sitten, mutta mie tajusin niiden kätevyyden vasta viime talvena. Ens talveks minun on pakko hommata myös musta tuubihuivi, nuo on vaan niin superkäteviä.
 H&M Home:n puolelta löysin kivoja lattiapyyhkeitä, ja pohdinkin että sopiskohan meille valkonen, harmaa vaiko kenties ruskea. Ei ehkä mikään noista, koska valkoisessa näkyy lika helposti mutta muissa näkyy sitten Iineksen karvat... Pitäis löytää ehkä semmoinen hyvin vaaleanharmaa tai -ruskea matto.
Viimeisenä vaan ei vähäisimpänä minun silmään pongahti aivan ihana viltti, hintaa valitettavasti vajaat 50 euroa (lue: liikaa opiskelijabudjetille). Niin ja vaikka sitä rahaa oliski, en kyllä ikimaailmassa osais päättää, että ottaisinko ruskean vai harmaan --- haluaisin ne molemmat!

3 kommenttia:

boora kirjoitti...

Minua ihan harmittaa kun nettikaupasta ehdittiin jo myydä loppuun helmikirjailluin kauluksin varustellut neuleet, jollainen kannessakin näkyy :(

HoO kirjoitti...

Ouh, mie en ole ehtiny avaankaan koko kuvastoa :/ Viltti on kyllä super-ihana - olen sitä kuolannut myös muutaman kerran <3

Henni kirjoitti...

boora: Monet tuotteet myyään kyllä vähän turhan nopeasti netistä pois, ikinä ei ole kokoja tai tiettyä väriä enää jäljellä, sitten pitää ootella vaikka kuinka kauan että niitä tulisi lisää :/ Se neule oli kyllä kiva, kattelin sitä itekki.

HoO: Oho, etkö? No kyllä sie vielä kerkeät.. ;)