08 lokakuuta 2012

Kylppäriin uus matto

Mulla on ollu yli vuoden verran - eli niin kauan ku ollaan tässä asunnossa asuttu - missiona löytää hyvä, kivanvärinen, tarpeeksi iso ja suht. edullinen matto kylpyhuoneeseen. Oon kolunnu Prismat ja Cittarit ja Ikeat miljoonaan kertaan, eikä mistään löydy. Joko matot on aina liian kalliita, liian pieniä tai niin "karvasia", että kaikki pöly ja nukka tarttuis niihin heti kiinni. Tai sitten ne on väärän värisiä. Valkoisessa matossa ku näkyy liian helposti lika, mustassa Iineksen karvat ja harmaa matto näyttää hassulta harmaassa lattiassa. Lisäksi oon ettiny käytettyjä mattoja kirppiksiltä ja facebookin ryhmistä.. Eikä mitään. Kun oltiin viikonloppu Posiolla, selailin Anttilan lehteä ja huomasin, että ei jumankauta, tuolla ois just täydellisen kokosia mattoja myytävänä alennuksessa. Väreinä oli mm. mustaa ja harmaata. Oon halunnu nimenomaan vaaleanruskean maton, mutta mietin että kyllähän se harmaakin käy ku ei parempaakaan löydy. Tänään sitte mentiin Anttilaan ja ei hitsiläinen, siellähän se oli, vaaleanruskea, täydellisen kokoinen matto! Eikä hintakaan ollut paha: plussakortilla kun sai alea, jäi hintaa vain 7.50€.
Joskus aikoja sitten olen Ikeasta ostanu valkosen halpismaton 12 kruunulla ja se sai nyt lentää mäkeen ja tehä tilaa uuelle ja hienolle matolle. Olin koko päivän ihan täyttä hymyä vaan, pienistä asioista sitä ihminen voiki tulla niin iloseksi... :) Hassua että ku sitä vaan kärsivällisesti malttaa odottaa, niin saa just semmosen maton minkä haluaa: pyöreän, matalanukkaisen, oikeaa materiaalia olevan, täysin oikean kokoisen, vaaleanruskean ja vielä halvankin!

Ei kommentteja: