03 huhtikuuta 2013

Kauneushoitola Luminea & uuet räpsyttimet


Tänään mulle laitettiin blogiyhteistyön merkeissä tekoripset kauneushoitola Lumineassa. Luminea sijaitsee Rovaniemen keskustassa, osoitteessa Korkalonkatu 12. Luminea tarjoamat palvelut: kosmetologin hoidot, kynnet, ripsipidennykset sekä personal training. Personal trainingissä on mahdollista saada sekä kuntosali- että ravintovalmennusta. Luminean nettisivut ovat osoitteessa www.luminea.fi, josta löytyvät mm. tuotteet, palvelut ja hinnasto. Hoitola oli tosi kaunis sisältä ja sisustettu sievällä tyylillä.



Ripsienlaitto kesti aika tarkalleen kaksi tuntia ja sen ajan sain ihanasti makoilla ja rentoutua. Sitä rentoutumista osaa kyllä arvostaa nyt ihan erilailla kuin ennen - onneks Lauri ja vauva pärjäävät mainiosti kotona kahdestaan ja mie pystyn lähtemään välillä kotoa pois :) Tänään mulle laitettiin 7, 9 ja 11 mm pituisia ripsiä. Lyhimmät laitettiin luomien sisänurkkiin, toiseksi lyhimmät ulkonurkkiin ja pisimmät keskelle. Ripset ovat paksuudeltaan 0,2 mm.



Tämmöset niistä räpsyttimistä sitten tuli! Saapa nähä tuleeko käytyä sitten huollossa huollattamassa nämä ripset vai annanko niiden luonnostaan kasvaa ja tippua pois. Se tietenki riippuu ihan siittä, että osaanko olla hieromatta silmiä ja muistanko olla nukkumatta mahallani, eli sopiiko ripsipidennykset mulle vai ei... Noh, oli miten oli, ristiäisissä mulla ainaki on kivat ripset! ;)



 Mukaan sain hyvät ripsipidennysten hoito-ohjeet. Ripsien laittaja oli ystäväni Anna, jonka Ansa vaatekaapissa-blogin löydätte täältä. Anna on kyllä ihan uskomattoman taitava ripsien laittaja ja olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen (lue: oon ihan niin supertyytyväinen, että en muuta teekkään ku seisoskelen peilin eessä ja räpsyttelen silmiäni). Huomatkaa muuten opiskelija-alennus 10%!





7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi siis tosi kivan näköiset uudet ripset! Oon aina miettiny et pitäiskö käydä laitattaan ripset, mutta koska kaikilla ne näyttää ihan rumilta tekoripsiltä niin en oo uskaltanu! Nyt voisin kyllä käydä näyttää niin kivalle!!
- Minna

S- kirjoitti...

Oot kaunis, sopii sulle noi ripset

Anonyymi kirjoitti...

Kivat, eikä kovin kalliitkaan. Pitäisköhän itsekin käydä laittaan tuolla :)

Pirjo A. kirjoitti...

Oon niin kade! Olispa mullakin varaa, tai ei se laittaminen niin hirveän kallista oo mutta kun pitäusi käydä huollattamassakin ripset, siihen se raha menee nopeasti. Mitä luulet, jääköhän nuihin koukkuun?

Minna kirjoitti...

Sulle ois haaste mun blogissa (:

http://vuonna2014.blogspot.fi/2013/04/haastetta-pukkaa.html

Anonyymi kirjoitti...

Määki halluun!

Henni kirjoitti...

Kiitos haasteesta :) !