09 huhtikuuta 2013

Reissuun läks!

Minä, Lauri, vauveli sekä Iines ajeltiin lauantaina Tornioon minun vanhempien tykö kyläilemään. Reissu on vauvan ensimmäinen ja aluksi minua vähän jännittikin että mitenhän piippana suhtautuu siihen, että ei olla kotona tutussa paikassa. Ensinnäkin yhen ja puolen tunnin automatka meni loistavasti, muru nukkua tuhisi koko matkan (ite olin tietenki varautunu siihen että se huutaa ko syötävä ;)) ja heräsi vasta perillä kun pysähdyttiin ja auto sammutettiin. Rytmikään ei ole pahasti kärsiny, vauva on laittanu joka ilta nukkumaan yheksän ja kymmenen välillä, eli hienosti on mennyt. Torniossa ollaan ehditty käymään kauppakeskuksessakin jo pariin otteeseen ja kerran myös Haaparannalla, piippanan ensimmäinen ulkomaanmatkakin siis suoritettu! Tulevana viikonloppuna järjestetään ristiäiset ja mulla tuntuu olevan kädet täynnä työtä, vaikka ihan mahtavasti oon kyllä saanu lastenhoitoapua siskolta ja äitiltä. 
Piippana tuhisemassa päikkäreitä!
Vauvanhoito ja ristiäisjärjestelyt on siis pitäneet meikäläisen aika kiireisenä, pahoittelut siis siittä että blogissa on ollut viimeaikoina aika hiljasta! Koska kaikki vaatteet on täynnä puklutahroja ja muutenkaan en kovin hemaisevalta näytä, olen yrittänyt kaikin keinoin pysytellä kameran takana.. Huomenna pääsen käymään kampaajalla, joten josko sitä huomenna sitten tulisi kuvia minustakin ;) 

2 kommenttia:

Jen kirjoitti...

Katohan kenet mie löysin ;) Tsemppiä ristiäisjärjestelyihin!!

Henni kirjoitti...

Oi sieki pietät blogia,ihan mahtavaa!! :)