18 lokakuuta 2013

Joulufiilistä!

Nämä suloiset tuotteet saa ainakin minun mielen virittymään joulutunnelmaan!
En ole ikinä ollut punaisen joulun ystävä, mutta ehkä äidiksi tuleminen on muuttanut minua myös joulun suhteen.. Ainakin jos vilkaisee näitä värivalintoja mihin olen ihastunut. 
Mulla on kauhea joulukuume, en malta odottaa että kaupat täyttyy jouluhömpästä ja kohta pääsee siemailemaan glögiä ja mussuttamaan pipareita... Sisko paistoi jo ekat joulutortut kun olin kylästelemässä, nam! Kauppoihinkin on ilmestynyt onneksi jo joulukalenterit ja konvehdit, jes.
Voi joulu tule jo!


 Puiset aakkoset
korkeus 6 cm
 20 kruunua
saatavilla punaisena, mustana ja valkoisena


 Lahjapaperi
70 cm x 3 m
10 kruunua


Helinä-Keiju-kuusenkoriste
nappia painamalla syttyy valo
halkaisija 8 cm
8 puntaa
 

Tiku ja Taku-kuusenkoriste
korkeus n. 4½ cm
7 puntaa


Helmikoriste
1,50 euroa (2,79 euroa)
5 metriä


FENOMEN-kynttiläsetti
45 kruunua
5 kappaletta


SNÖFINT-paperiservetit
15 kruunua
erilaisia
30 kappaletta / paketti

2 kommenttia:

HoO kirjoitti...

Iiik, ihanaa!! Ite en tykkää punaisesta, mutta joulu on sitten ihan eri asia ;) Kattelin myös tuota valaisevaa Helinä-keijua - olispas aika ihana!

Henni kirjoitti...

Samoin, en voi sietää punaista sisustuksessa mutta joulu on IHAN eri asia, ainaki nykyään ;) Helinä-keiju-jutut on muutenki sulosia, niin vielä tuomonen johon tulee valo! Oi oi! <3