10 marraskuuta 2013

Eka isänpäivä

Minun mies pääsi juhlimaan tänään ekaa kertaa isänpäivää. Olin suunnitellut päivän täyteen yllätyksiä, ja herra saikin kerätä leukansa lattialta useammin kuin kerran päivän aikana ;) 
Ensinnäkin Laurin päivä alkoi vastakeitetyn kahvin tuoksulla, kun minä ja Tyttö menimme viemään aamukahvia ja aamupalaa suoraan sänkyyn. Aamupalaksi oli kahvin lisäksi uunituoreita sämpylöitä, suklaavanukasta kermavaahdolla sekä tuoremehua. Aamiaisen syömisen jälkeen pääsi mies avaamaan lahjapaketin: olin ostanut pussillisen Laurin lempikarkkeja sekä (sen mitä jokainen mies tarvii -) vähän paremmat pitkät kalsarit. 
Kun aamiainen oli syöty ja lahjaa ihasteltu, pääsin vielä yllättämään: olin varannut illaksi pöydän meille Laurin all-time-favorit ravintola-Comicosta. 




Illalla käytiin sitten kunnolla herkuttelemassa. Mie söin chicken burgerin, Lauri puolestaan beef burgerin. Tyttö istui kiltisti syöttötuolissa ja leikki helistimellä. Chicken burgerissa oli pariloitua broilerinfilettä, juustokastiketta, currymajoneesia, punasipulia, salaattia ja tomaattia. Mmmm!
Kun olimme lähdössä ravintolasta kotiin, kerroin vielä viimeisestä yllätyksestä: kotona odotti jälkkäriksi mustikkajuustokakku! Huomisessa postauksessa kakun ohje ja pari herkullista kuvaa.




1 kommentti:

Terhi kirjoitti...

Mun blogissa olis sulle haaste :)