25 tammikuuta 2014

Minni Hiiri - theme party ideoita

Meidän pikkuinen "Minni" täyttää reilun kuukauden päästä yhden vuoden.
Voitteko kuvitella?
Vastahan se syntyi. 
Koska tytön Minni-lempinimi on jo niin vakiintunut, mulle oli alusta asti selvää, että synttärijuhlat toteutetaan Minni Hiiri-teemalla. (Synttäreitähän oon suunnitellu jo reilun puoli vuotta, että....)
Netistä, lähinnä Pinterestistä, oon yrittäny hakea pientä ideaa ja inspiraatiota synttärijuhlia varten.
Tässäpä muutamia eteen sattuneita inspiraatiokuvia, joista näkee juhlien väriteemaa ja joista oon ammentanu pieniä ideoita tarjoiltavia ja koristeita varten.
Toki siis kuvissa kaikki tarjoilut, kakut ja koristelut on ihan mielettömiä - vastaavaan en varmasti ikinä pysty, mutta parhaani kuitenkin yritän, jotta saisin pikku Minnin synttäreistä oikein hienot.




Vähän aikaa sitten sain kutsutkin askarreltua ja lähetettyä. 
Tämä kuva löytyy minun insagrammista (klik klik!)

1 kommentti:

Terhi/Puikolta pudonnut kirjoitti...

On noi teemasynttärit vaan ihania! <3