26 toukokuuta 2011

19. toukokuuta

Vaikka koko keskiviikkopäivän paistoi aurinko, oli torstaina hieman pilvisempää. Yhessä vaiheessa tuli jopa muutaman minuutin sadekuuro, mutta onneksi aurinko lämmitti hurmaavalla tavallaan koko aamun ja illan 8)
Aamulla shoppailtiin keskustassa nelisen tuntia, jonka jälkeen mentiin satamaan käveleskelemään ja syömään jäätelöä.
Minun annoksessa (oik.) oli mansikka- ja kahvijädeä, herkkua! Maistuivat samalle kuin suomalaiset jäätelöt, mutta täytyy myöntää, että suurten jäätelöpakettien asettelu oli tuolla hieman erilaista kuin täällä pohjolassa: jäätelöt oli pursotettu erittäin kauniisti esille ja ne oli koristeltu mansikoilla, manteleilla, suklaahipuilla ja millon milläkin. Jäätelöpallot oli useassa paikkaa 1€/kpl.
Näin ikävästi kävi minun GinaTricot'n laseille. Oikeastaan niille kävi nuin jo viime kesänä, mutta iskä liimas sangan takas paikoilleen. Nuo lasit selvästi ei oo minun käyttöön tarkotettu, kun sain ne heti rikottua - taas. Vanhat lasit lenti sitte roskiin!
Edessä vanhat, takana uudet. Ostin jostain turistikrääsäpuodista 6 eurolla "reibänit", jotka oli aika tavalla samanlaiset ku nuo minun vanhat.. Eniveis, tykkään! Shoppailun jälkeen mentiin hotellin uima-altaalle uimaan, lähetettiin postikortteja sekä nähtiin minun ystävää Satua, joka on Rodoksella koko kesän töissä. Me käytiin syömässä kolmestaan vähän gyros pitoja (;

Ei kommentteja: