22 heinäkuuta 2011

Synttärihumua

Tällä viikolla oon käyny jo kolmesti salilla ja tänään pitäis myös lähteä treenaan. Aattelin että voisin sunnuntaina tehä postauksen tämän viikon salillakäynneistä kun en ole nyt päivitelly blogia muutamaan päivään - olisivat sitte kaikki viikon treenit samassa. Keskiviikkona kävin nuoremman isosiskoni HoO:n synttäreillä. Muiden herkkujen lisäksi tarjolla oli upea mansikkapavlovakakku.
Anttilasta löysin siskolle söpön lahjan, johon tungin herkutteluhetkiä varten 10 tikkaria.
Siskokin oli saanut valmiiksi meikkipussin, jonka lupasi mulle synttärilahjaksi. Saatiin vähänniinku vaihtaa lahjoja ;)
Kankaat sain pussukkaan itse valita ja kyllähän siitä siskon taidokkaissa käsissä tosi ihana tulikin!

2 kommenttia:

Henni kirjoitti...

Haha, eipä mulla haittaa vaikka vastailisin samoihin asioihin sata kertaa :D Iines on Kennel Midanetista Seinäjoelta. Tuota Midanet-kotikenneliä suosittelen kyllä kovasti: olen voinu aina kysyä kasvattajalta mielipidettä minun mieltä painaviin kysymyksiin ja yhteistyökin on sujunu hyvin. Japsit maksaa tuhannen euron molemmin puolin - riippuu ihan kasvattajasta ja siitä, kuinka paljon japseille on nyt kysyntää.
Midanetiin on ainaki helmikuussa syntyny L-pentue, eli näyttäisi siltä että keskimäärin vuodessa tulee kaksi pentuetta: Iines on I-pentuetta ja syntynyt vuonna 2009.

http://www.netikka.net/midanet/
ps. Näemmä pentukuva Iineksestä ja sen siskosta on heti nuiden nettisivujen etusivulla ;)

Henni kirjoitti...

Juu se koirakuume ei varmana lähe millään muullaku pienellä ja sievällä koiranpennulla! ;D