17 elokuuta 2011

Onni potkii!

Mie voitin ilmaset silmälasit!
Lensway järjestää aina silloin tällöin Facebookissa kilpailuja, joissa ensimmäisille onnekkaille annetaan ilmaseks silmälasit. Kilpailun ideana on se, että määrättynä päivänä (viime torstai) ja määrättynä aikana (klo: 12.00) pitää klikata linkkiä ja 1000 ensimmäistä voittaa. JA MINÄ VOITIN! Minun taktiikka: olin sekuntikellon kans sormi napilla odottamassa että kello löi tasan 12:00. Sitte äkkiä painoin! Myöhemmin samana päivänä tuli sitte ilmotus, että oon voittanu. En ehkä vois olla enää yhtään enempää mielissään, varsinki ku uusista rilleistä oon haaveillu jo pitemmän aikaa.. Ü
Tässä ois muutamia laseja, joista tykkään tosi paljon. Näistä nyt pitäisi sitten yhdet valita..
Miltäs näyttää? :)
Lasit saa maksaa enintään 60 euroa, mutta jos valitten kalliimmat niin niistä vähennetään 60 euroa. Haluan ehottomasti tummat lasit enkä missään nimessä niitä tyynyjä.
Nyt pitää laittaa mietintämyssy päähän ja ruveta ihan oikeasti miettimään että mitkä otan!

10 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Onnea voitosta! :) Uudet lasit kelpais kyllä mullekin... mulla on sellaiset "tyynylliset" silmälasit, ja haluaisin kanssa tuollaiset, joissa ei niitä ole. :)

Nuo ylemmät Kam Dhillonit ja Baby Phatit on tosi hienot! :)

Henni kirjoitti...

Kiitos paljon :) Mulla on kahet lasit, molemmat mustat ja kummassakaan ei oo tyynyjä - samantyylisellä linjalla täytyy siis jatkaa ;D Toiset minun lasit vaan on niin painavat että mulla alkaa särkemään päätä jos piän niitä ja toiset on niiin vanhat että en näe niillä mitään - pietän niitä vaan kotona päässä ennen piilareitten laittoa. Nuo on kaikki kyllä niin kivoja, että tämä taitaa mennä arpapeliksi.. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Baby Phatit näyttää parhaimmilta mun silmiin, onnea voitosta :)

Sun blogisi vaikuttaa tosi kiinnostavalta, etenkin karppausta koskevat postaukset.

H / Lumimäellä kirjoitti...

Onnea vielä tätäkin kautta! En kyllä yhtään osaa auttaa valinnassa, joten tsemppiä vain sulle! :D Otat mitkä vaan niin hyvät on!! ;)

Henni kirjoitti...

Kiitokset anonyymille onnitteluista ja kehuista :>

HoO: Kiitos :D Pitää varmaan alkaa nuita omia laseja mittaileen ja miettiin sitä kautta että mitkä ois sitte parhaimmat ja sopivimmat..

Acata kirjoitti...

Mahtia, vähän kiva palkinto! Onnittelut voitosta, niiiiin kans tahtoisin uudet lasit!!! (Tai oikeestaan sinne leikkaukseen, jos ihan tarkkoja ollaan, mut sitä tuskin saan ihan lähiaikoina aikaiseks, et jos ees uusis rillit.)

Henni kirjoitti...

Kiitos onnitteluista! Mullekki kyllä se laserleikkaus kelpais, mutta tuo budjettipuoli on vähän heikohko :D Kannattaa liittyä Lenswayn facebook-jäseneksi, siellä tulee varmasti lisää nuita kilpailuja!

Acata kirjoitti...

Juu, budjettikysymys täälläkin. :/ Tattis vinkistä, sieltähän mä piilarit aina tilaan, mutten oo hokannut siitä Facessa tykkäillä. Tykkäämään siis! :)

Henni kirjoitti...

Näemmä siellä on kohta jo uus kilpailu käynnissä ;) Onnea matkaan!

Acata kirjoitti...

Aijaa? Täytyy tsekata! :)