03 syyskuuta 2010

tuutori

Nyt kyllä täytyy myöntää että olen ollu ihan äärettömän laiska bloggaaja. Mutta hei, mulla on siihen syy. Keskiviikosta asti olen ollu joka päivä n. 9.00-15.00 yliopistolla opastamassa uusia opiskelijoita opintojen maailmaan. Olen siis uusien hallintotiedettä pääaineena opiskelevien tuutori.
Tiistai-iltana ainejärjestö Remburssi järjesti pienen tapaamisen, jossa uusien yhteiskuntatieteiden fuksien oli määrä tavata ja tutustua.. Noh, hallintotiedeläisistä siellä olikin hurja edustus; yksi ihminen meidän tuutoreiden lisäksi. Mutta ei se määrä, vaan laatu, eikö vaan? Näillä kamppeilla olin sitte tiistaina viettämässä mukavaa iltaa kivojen ihmisten kanssa. :)
Tänä vuonna hallintotiedettä pääsi opiskelemaan 18 ihmistä, joka on oikeastaan tosi paljon. Viime vuonna meitä pääsi 16 sisään, joka sekin oli jo aika paljon. :D Keskiviikkopäivänä sitten vähän tutustuttiin fukseihin koululla ja Hilpeässä Krouvissa olin sitten iltasella pienissä illanistujaisissa. Oli ihan sairaan hauskaa, flunssa tuntu kuitenki puskevan sen verran paljon päälle, että en sitten muiden seurana siirtynyt Tivolissa pidettäviin Varjoavajaisiin illalla. Keskiviikkona vähän niiskututti, mutta näin perjantaina olo on ihan hirveä. On vähän kuumetta, nenä on tukossa, silmät vuotaa, kurkku on kipeä ja yskityttää. Miks pitää olla kipeä? Tosi ärsyttävää! Keskiviikkoiltana piti tietenki olla maailman hienoimmat ja ajattoman tyylikkäät haalarit päällä kun lähti illanviettoon. Eipä kyllä oo enää ongelma, että mitä opiskelijapirskeisiin pukee päälle.. ;)
Näin paljon olen siis kipeänä saanut aikaseksi tässä sisustussekamelskassa: naulakko on kiinnitetty seinään. Jipii! Ei taaskaan se määrä, vaan se laatu, eiköstä vaan..
Ompelin Iineksen kopassa olevalle pehmusteelle päällisen. Tein sen samasta kankaasta kuin koristetyynynpäälliset, jotka ompelin vähän aikaa sitten.

3 kommenttia:

Miina kirjoitti...

laita valmiista kämpästä kuvia ! vai onko se vielä siis valmis? haluun nähdä jo :)

Henni kirjoitti...

Heee just tässä aattelin alkaa vähän postaileen, muutamia kuvia oonki jo viime viikolla laitellu! On joo valmista, mutta mattoja puuttuu yms. niin on vähän ankeaa.. Mutta tuu ihmeessä joku vkloppu kylään niin niinhän sie parhaiten näet tämän kämpän ;) <3

Miina kirjoitti...

joo pitää tulla :))