19 elokuuta 2012

Kuluneen viikon reenailut

MA = Maanantain treeni meni kivasti, rintalihakset tuli tosi kipeiksi seuraavina päivinä. Onneks venyttelin hyvin treenin jälkeen, se on huomattavasti vähentäny tuota lihasarkuutta. Treenissä tuskailin, että kun ei meinannu olkapäihin saaha tosi hyvää tuntumaa, mutta olipahan neki sitte kuitenkin kipeinä tiistaina ja keskiviikkona :)
- juoksumatto 10 min.
1. penkkip. 27.5kg/3x6-9
2. vinopena smithissä 17.5kg/3x10-12
3. penkkip. koneessa 2-3laattaa/3x8-10
4. ristikkäistaljavedot sivuilta 2laattaa/3x12
5. pystyp. smithissä 12.5kg/3x9-10
6. pystypunnerruskone 10kg/2x7-8
7. vipunostot käsip. 2kg/3x11-12
48 min.

TO = Torstaina kävin tekemässä selkää, ai että teki hyvää! Seuraavana päivänä selkä mahtavasti jumissa, kivaa. Kokeilin yhtä uutta liikettä, nimittäin alataljaa lapiokahvalla, jota en oo ennen koittanu. Se oli kyllä hyvä liike, mutta minusta se lapiokahva ois saanu olla kapeampi, niin ote ois ollu parempi. Minun saliohjelma kuulemma on valmis, mutta valitettavasti se oli jääny Hiltusella kotiin, joten saan sen sitte ens viikon alussa :)
- juoksumatto 10 min.
1. alataljasoutu seisten 6laattaa/3x8-10
2. suorin käsin alasveto (pullover) 4laattaa/3x12
3. yläsoutu vipuvarsikoneessa 10kg/3x8-10
4. alatalja lapiokahvalla 15kg/4x8-10
33min. 

SU = Heti sunnuntaiaamusta asti olin tosi reipas: heräsin ennen yheksää, käytin koiran pienellä aamupissatuksella, sitten kävin salilla ja tulin kotia tekemään ruokaa. Syömisen jälkeen kävin vielä kävelyllä, eikä kello ollut lenkin jälkeen edes kolmea! Tuli jotenkin tosi tehokas olo, aika nopeasti sain paljon aikaseksi :) Treenit meni kivasti, mutta unohin venytellä treenin jälkeen. Tänään treenatessa tajusin, että miehän saan sen uuen saliohjelman haettua vasta reilun viikon päästä, kun huomenna lähen Tornioon junalla iltapäivällä, enkä mitenkään ehi käväseen salilla päivystysaikana (klo 15-20). Ei voi mitään, viikon päästä sitte!
- kuntopyörä 10 min.
1. reiden lähentäjät koneessa istuen 25kg/4x11-12
2. reiden loitontajat koneessa istuen 25kg/4x10-12
3. pohkeet seisten koneessa 22.5kg/3x12-15
4. pakarapotku taljassa 3laattaa/3x8-10
5. reiden koukistus istuen koneessa 3laattaa+5lbs/4x10-12
6. reiden ojennus istuen koneessa 3laattaa+5lbs/4x10-12
50 min.

2 kommenttia:

Ilona Juuli kirjoitti...

ihanan näköistä ruokaa :D

http://ilonajuliafashion.blogspot.fi/

Henni kirjoitti...

kiitos :)