12 joulukuuta 2011

Joululahjatoiveet 2011

Hei joulupukki! 
Kuluneena vuonna olen ollut erittäin kiltti ja toivomani lahjat ovat kohtuullisen hintaisia. Odotankin siis että niistä jokaikinen ilmestyy kauniisti paketoituna joulukuusen alle aattoiltana...
Joululahjaksi olen toivonut muutamia ihan perusjuttuja, näemmä lähinnä kattaukseen liittyviä asioita. Vaikka meki tarvittais mm. makkariin verhot, autoon sisätilalämppäri ja kaikkea muuta kivaa, niin olen joululahjalistaan pistäny vain asioita, jotka tiän haluavani. Esim. kukaan muu ei voi meille ostaa makkariin verhoja, kun en itekkään vielä tiä minkälaiset sinne haluaisin :D Lisäksi olen koonnu lahjalistaan 2.00-25.00 euron hintaisia juttuja, jotta jokasen budjettiin löytyisi sopivaa ostettavaa. Niin ja olen vielä kaikille painottanu, että jos on jotain kivaa mulle löytäny, niin tätä listaa on ees turha vilkasta!
1. Muumimuki Pikku Myy
2. Muumimuki Lumileikkejä (sesonkituote talvi 2011)
3. Muumimuki Saippuakuplia (sesonkituote kesä 2011)
4. DRAGON-aterimet Ikeasta, 24-osainen setti (tämä on näistä kaikista oikeastaan ainoa, jota me oikeasti tarvitaan, haarukat loppuu koko ajan kesken ja se on ärsyttävää ku niitä saa tiskailla...)
5. Pentik Sara servietti (ruskea)
6. Pentikin Erin-saippua Vanilja
7. Pentikin Erin-saippua Lilja
Nyt jo jännää koko joulu ja mie oon ite hankkinu kaikille niiiiin superhyvät joululahjat, että ootan jouluaattoa tosi innoissani! Huomenna muuten tulee se meikäläisen karppi-haastis radiosta. Pistän tänne huomenna podcastin siihen haastatteluun HETI ku pääsen koulusta kotiin (elikkäs viimistään kolmen aikoihin). Se haastiski mulla jännää. Ja huomenna on kandiseminaari, seki jännää. Kaikki on niin jännää, tässä ollaan oikein jännän äärellä. Se onkin jännä..

Ei kommentteja: