25 tammikuuta 2013

Pożegnalna!

 Keskiviikkoiltana olin juhlimassa erityisen hyvän ystäväni (♥) läksäreissä, sillä hän lähtee pian Puolaan vaihto-opiskelemaan (NYH! Ikävä tulee!). Päällä mulla oli HM:n MAMA-farkut, pitkä t-paita Stockmannilta ja HM:n neule.




 Leivoin juhliin suklaa-cupcakeja tällä (jo legendaksi muodostuneella) ohjeella. Lisäksi vein mukanani suolatikkuja ja suolatikkurinkeleitä. Juhlissa oli mahtihyvät tarjoilut: oli pizzaa, porkkanakakkua, karkkia, monenlaisia sipsejä sekä vihanneksia ja dippiä.

Hei hei rakas Sanna ♥♥♥ Kohta nähdään taas!

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Onko sun hiukset kasvanu nuin pitkiksi tällä välin ko ei olla nähty?? :o

anna/iprb kirjoitti...

itse inhosin maha-kommentteja raskausaikana,mutta oon sen jo unohtanut, joten : ihana maha! :)

Voin kuvitella minkälainen myllerrys on tuntuu iltaisin.. :)

Henni kirjoitti...

Anna: On ne aina ollu nuin pitkät muttakun mulla yleensä aina on hiukset kiinni niin ne näyttää paljon lyhyemmiltä :) Niitä on itseasiassa vasta vähän leikattukkin...

Manna: Minua ei maha-kommentit oo haitannu ollenkaan! Kiitos :) Kyllähän tämä pieni kirppu on sen verran aktiivinen että mahassa on välillä ihan kunnon jumppatuokiot meneillään - varsinkin sillon kun yrittää ite laittaa nukkumaan ;)

boora kirjoitti...

Henni-ihanuus, mun blogissa ois sulle tunnustusta ja haastetta, jos jaksat tehdä :)
http://www.lily.fi/juttu/liebster-blog-award