16 syyskuuta 2013

Uus takki

Yks päivä oltiin miehen kanssa H&M:llä kattelemassa vaatteita. Ite yritin löytää yhtä tiettyä luomiväriä, joka oli loppunut, harmi vain... Kynsilakkaa kuitenkin lähti mukaan. Oltiin just lähössä pois, ku Lauri sano "tuuppa Henni kattoon ku on hieno naisten takki". No miehän menin ja huomasin, että Lauri oli löytäny tosi kauniin naisten takin. Ensin vähän epäröin sovittaa sitä, että sopiikohan se mulle ollenkaan, mutta miehen rohkaisusta sitten päätin kokeilla. Ja sehän sopi! ♥ Takki on hieman ponchotyylinen, eli siinä ei ole erillisiä hihoja ollenkaan. Siinä patsastellessani peilin eessä hellu sano, että se on kyllä niin hieno takki että se ostaa sen mulle. Kiitos, minun ihana mies! Nyt kelpaa lähteä viikon päästä takaisin koulunpenkille, syksyn eka kouluvaate siis ostettu. Äitiyslomahan mulla oikeasti jatkuu vielä muutaman kuukauden, mutta koska ennen M:n syntymää tein lupauksen että lapsen syntymä ei hidasta minun yliopistosta valmistumista, ilmoittauduin graduryhmään. (Apua.)


Mitäs tykkäätte? :)

4 kommenttia:

Terhi/Puikolta pudonnut kirjoitti...

Nätti takki :) oon iteki hakenu jotain ton tyylistä, mut vaaleena ku tummaa sais koko ajan putsata hiuksista :)

Jen / Avenue Eight kirjoitti...

Nätti takki ja nätti Henni! :)

Anonyymi kirjoitti...

Supertyylikäs! Ihana:)

Henni kirjoitti...

Kiitos! :)