28 tammikuuta 2011

Uusvanha jakku

Tänään löysin vaatekomeron kätköistä minun jakun, jonka ostin KappAhlin alennuksesta viime keväänä. Se ei muistaakseni ole ollu mulla ehkä ko kerran tai kahesti päällä.. Nyt aion alkaa käyttään sitä, koska se on tosi ihana. :) Se on minun "chanel" ennenku mulla on varaa ostaa oikea Chanel. Jakun yhdistin Ginan pitkään toppiin ja nuihin Lidlin uusiin farkkuleggingseihin. Ku yhdistää 2000-luvun rockahtavaa lookia 1920-luvun mukaiseen tweedtakkiin, syntyy aika kiva kokonaisuus, vai mitä? :)
Nyt on kyllä ihan pakko kertoa, että mitä aamulla tapahtu: Olin tälläytyneenä kipsuttelemassa pyörätietä pitkin yliopistolle englannin luennolle kun aloin fiilistelemään kevättä. Aurinko paisto, oli vain pari astetta pakkasta ja pikkulinnut laulo. "Ihanaa, kevät" ajattelin. Olin ehkä turhankin mielissään, koska elämä (niinkuin yleensäkkin) palautti minut nopeaa maanpinnalle - korkean kuusen oksista tippu minun päälle iso kasa lunta. Koko loppumatka menikin sitten lumipaukkujen nyppimiseen pois hiuksista, vaatteiden puisteluun lumesta ja koko kevään kiroamiseen. Onneks minua ei niin vähällä lannisteta ja jo muutaman minuutin kuluttua fiilistelin taas kevätauringon lämpöä. Yliopistolla sitten huomasin, että oli muuten käsilaukkukin ollu auki ja täynnä luntahan se oli.. Mutta ei haittaa. :D
Eilen lakkasin kynnet mustaksi ja kynsien päät ranskalaisen manikyyrin kieroutuneen twistin mukaisesti liilaksi. :D Tuo salilla ähertäminen ei oikein suosi lakattuja ja pitkiä kynsiä, joten saa nähä monta päivää menee, että tuokin väri lohkeilee pois..
Hiukset oli ponnarilla ja hiustupsun kiersin hiusten ympäri, jotta pampula peittyisi. Illalla kävin vähän vielä Remburssi-ainejärjestön illanistujaisissa ja loppuilta taitaa koostua yhden artikkelin analysoinnista (lue: telkkarin kattomisesta)..

2 kommenttia:

Ulriikka kirjoitti...

Tuollainen jakku on kyllä houkutellut minunkin vaatekaappiini, kivalta näyttää :)

Henni kirjoitti...

Kiitos :) Mustavalkonen jakku sitä paitsi käy kaikenväristen vaatteitten kanssa, joten ei tartte hulluna aina miettiä että mitä sen kans laittaa.