16 syyskuuta 2011

Jack3din testaus

 Tänään kävin aamupäivällä 45 minuutin mittasella lenkillä ennen aamupalaa. Puolisen tuntia ennen hölkkälenkkiä otin ½ annosta Jack3d-lisäravinnetta. Tuota voi käyttää joko treenibuusterina tai rasvanpolttotreenissä (tyhjään vatsaan aamulla ennen aerobista). Tuohon tulee lukemani mukaan aika nopeasti toleranssi, joten aion käyttää tuota max 1-2 kertaa viikossa.
 Ohjeet tuotteen käyttöön ovat seuraavanlaiset: sekoita yksi mitallinen (5.55g) jauhetta kylmään veteen. Näin pitää tehä ensimmäiset kolme kertaa kun tuota käyttää; sen jälkeen tuota annostusta aikaisintaan saa korottaa. Annosta saa korottaa kerrallaan max ½ mitallista. Annostus on 1-3 mitallista, max 3 mitallista päivässä ja max 5 päivänä viikossa. Nauti juoma 30-45 minuuttia ennen treeniä.
 
No mites tämä sitten vaikutti? Mulla ei erityisen hyvä juoksu-/hölkkäkunto ole, joten huomasin aika nopeasti juoksukestävyyden parantumisen: jaksoin hölkätä kerrallaan pitemmän matkan kuin tavallisesti. Sen lisäks mulla ei haukotuttanu tai muutenkaan tullu mitään "ää en jaksa enää, haluan jo kotiin"-ajatuksia päähän - niinkuin tavallisesti. Lisäksi hikoilin tosi paljon.
 Maha alkoi hiukan murista lenkin loppupuoliskolla, joka saattoi johtua aineenvaihdunnan nopeutumisesta. Kotiin päästyäni tein vähän vatsalihaksia ja venyttelin ennen aamupalaa. Ens kerralla ajattelin kokeilla kokonaisen annoksen ottamista. Olin ensin vähän kyyninen tuota ainetta kohtaan ja lähin lenkillekkin "noh kokeillaan nyt"-mielellä, mutta kyllä mie sen vaikutukset huomasin.

2 kommenttia:

HoO kirjoitti...

Mulla ainaki alko kiinnostaan :) Tuopa mulle seukki kerralla pikkusen kokeiltavaksi! <3

Henni kirjoitti...

Mie tuon!