01 huhtikuuta 2011

Tucca! Ü

Elikkäs eilen ajettiin Rovaniemeltä Tornioon ja tänään käytiin pikkusiskoni M:n kanssa tallustelemassa ikeassa - mulla poltteli taskussa tietty hirveästi se viienkympin lahjakortti. Vaikka lahjakortin kans vois lähteä tuhlaileen, niin oon kuitenki semmonen ajattelen-ensin-järjellä-ja-sitten-vasta-tunteella-tyyppi, joten harvoin sorrun heräteostoksiin. Myös ikea-ostoslistat vol. 1 ja vol. 2 joutuivat kovaan syyniin ku tavaratalossa kierreltiin. "Tarvittenko oikeasti tuota? Tulleeko mulla oikeasti käyttöä tuolle? Olisko järkevämpi ostaa jostain muualta tuomonen?" kysymykset kaikuu mulla päässä ku tarkastelen kaikkia ihania pikkukippoja ja lautasia ja tauluja ja kasveja ja purkkeja ja purnukoita ja tyynyjä ja ja ja..
Kaiken pohdinnan ja epäröimisen ja häseltämisen jälkeen sain kerättyä ostoskärryyn vaan kaheksan tavaraa.
Nimittäin kuus kappaletta Pokal-mukeja. Hintaa oli 15kr/kpl.
Niin ja sitte vielä kaks kappaletta Idealisk-teesihvilöitä, joilla hintaa oli 5kr/kpl. Yhteensä sain siis kulutettua lahjakorttia 100 kruunun edestä, eli reilu 38 euroa ois vielä jäljellä!
Ku lähettiin ikeasta, niin menin käymään kampaajalla. Oon pitkään miettiny, että mitä tälle päässä olevalle rätille pitäis tehä - latvat on kuivat ja eriväriset ku juuret, tukka on koko ajan tiellä eikä sitä saa mitenkään. Tha-daa, tässä on ratkaisu!
Mulla jänskätti niin paljon ku tukkaa leikattiin, että meinas itku tulla. :D Onneks tämä on tosi kiva, eikä ainakaan vielä oo yhtään kaduttanu. Kevättukka!
Ps. Kävin keskiviikkoiltana salilla, mutta siitä lisää huomisessa postauksessa :)

Ei kommentteja: