04 huhtikuuta 2012

Hellupäivä ♥ 2 v.

Aurinkoa ja aamukahvia - ihana päivänaloitus! Tänään oon ehtiny tekemään vaikka ja mitä: aamulla siivosin jääkaapin ja pari ruokakaappia, päivällä kävin luennolla, iltapäivällä kokkailin ja siivosin kotia sekä illalla kävin vielä salilla. Tänään mulla ja Laurilla on hellupäivä, ollaan nimittäin oltu tasan kaks vuotta virallisesti yhdessä. (Tuntuu että siitä ei ookku muutama hassu kuukausi ku seisottiin anniskeluravintolan eessä keskellä yötä ja päätettiin, että kyllä tämä puolen vuoden kestäny tapailu riittää ja me ollaan nyt pariskunta...)

Sillä välin kun mie ahkeroin salilla, Lauri oli käyny hakemassa mulle vuosipäiväylläriksi kukkia, jotka sain sitten kotona. Superkivaa! Olin tosi mielissäni, kukkia on niin ihana saaha. Lauri vei minut salille ja haki sieltä, ja mie luulin että se on koko ajan kaverinsa tykönä kylässä. Se oli kuitenkin käyny salaa kukkakaupassa, tuonu kukat meille kotiin ja menny sitten vasta kaverin tykö kylään. Kun Lauri minut sitten salilta haki ja toi kotiin, kukat oli ripustettu kylpyhuoneen seinäkoukkuun pyyhkeiden viereen. Kun olin salin jälkeen menossa suihkuun, huomasin seinässä roikkuvan valtavan kukkapussin! Nyt kun vielä katotaan Amélie niin ompa vaan ollu onnellinen ja romanttinen päivä.

4 kommenttia:

SisustEllen kirjoitti...

Olen blogiseikkailemassa ja tupsahdin sinunkin blogiisi :)
Mukavaa bloggailua ja pääsiäisen aikaa ♥

Henni kirjoitti...

Kiitos samoin! :)

better together kirjoitti...

sulla on aivan ihanat hiukset! :>
J

Henni kirjoitti...

Hih, kiitos! :))