22 huhtikuuta 2012

Synttärikemut


Eilen lauantaina pidin pienet synttärikekkerit, sillä täytän parin päivän päästä 23 vuotta. Ensimmäiset vieraat tulivat puoli viiden aikaan iltapäivällä ja viimeiset lähtivät hieman ennen kahtatoista. Juhlijoita oli ihan superpaljon ja oli tosi ihanaa että niin moni minun kaveri kävi kylässä juhlistamassa minun ikääntymistä ♥ Olin tosi otettu ja vieraille vielä kiitokset, ilta oli ihan huippu!


Päällä mulla oli keväisesti leggingsit, kukkahame ja musta ballerinapaita. Hiukset jätin jäivät löysiksi kiharoiksi, sillä kun ensimmäiset vieraat soittivat että he ovat tulossa, mulla oli tukanlaitto kesken, yöpaita päällä, kakku koristelematta, cupcaket koristelematta, booli tekemättä, pizzat paistamatta.. Eli tuli pienoinen kiirus, hiukset jäivät sitten vähän vähemmälle huomiolle kun yhtäaikaa yritin vetää vaatteita päälle, vatkata kermaa vaahdoksi ja kattaa pöytää ;) 


Lahjaksi sain vaikka ja mitä! Laurilta kimpun isoja punaisia ruusuja sekä numeron uutta Muscle&Fitness Hers-lehteä.


Kavereiltani sain lahjaksi muunmuassa suklaata, vesi-ilmapalloja, HelloKitty-tarroja ja -lelun, Nipsu-muumimukin joka oli täynnä Dumle-karkkeja (hox: oli täynnä), Pentikin käsipyyhkeitä ja suklaantuoksuista suihkugeeliä, ruukkuruusun ja ison pullon vahvaa siideriä.


 

Lopuksi vielä kaksi kuvaa sankarista...


 
...ja yksi kuva eilisillan ehdottomasti sosiaalisimmasta juhlijasta (joka ei ole tänään tehnyt mitään muuta kuin nukkunu)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onko hyvä toi lehti? :) vai onko siinä vaan sellasta perus pakarat piukaksi laihdutus juttua mitä on keväisin näin joka toisessa lehessä? :D

Henni kirjoitti...

No oli siinä kyllä sitäkin :D Oli kyllä hyvä lehti, harmittaa vaan että kaikki mitä siitä luin oli mulle ihan vanhaa tietoa, semmosta minkä olin lukenu aiemmin jo jostain toisesta lehdestä.

H / Lumimäellä kirjoitti...

Voi Iines-pientä. Mahtoi olla toiselle rankka ilta! :D

Henni kirjoitti...

Se oli kyllä sille tosi rankka ilta :D Ku ihan koko ajan piti olla tervehtimässä vieraita ja sitten haalimassa rapsutuksia..