28 huhtikuuta 2012

The Versatile Blogger Award

Säännöt:
1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Kerro heille tunnustuksestasi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.

Kiitos Lakkarinsessa tunnustuksesta! Mie oon taas hirveä ja laiska ihminen: kierrän sääntöjä ja jätän bloggaajat nimeämättä. Tässä kuitenkin 7 satunnaista faktaa itsestäni:
1. Oon ennen ruukannu elää ns. tulevaisuudessa, oottanu koko ajan kaikkea ("oispa jo viikonloppu, oispa jo kesä, oispa jo tämä tylsä päivä ohi...") Nyt elän kuitenkin tässä hetkessä ja pyrin nauttimaan jok'ikisestä sekunnista.
2. Jos olisin eläin, olisin tiikeri. Niin tai sitten delfiini.
3. Rakastan elämääni ja yritän muistuttaa joka päivä itteäni siittä, kuinka onnellinen olen juuri nyt. Välillä tulee semmosia "arg ku elämä on hankalaa"-hetkiä, mutta pääsen niistä nopeasti yli. Mulla on muutenki tosi positiivinen elämänasenne.
4. Paras kirja mitä olen ikinä lukenu on Brian Tracyn Menestys ja onnellinen elämä (2010).
5. Haaveilen matkasta Sisiliaan.
6. Juon kahvia sen maun, enkä sen piristävän vaikutuksen vuoksi.
7. Olen tosi perhekeskeinen ihminen: mulle perhe ja yhdessäoleminen on superpaljon tärkeämpää ku esimerkiks urakehitys tai muu vastaava.

Ei kommentteja: